Sportolók közös helyreállításához

sportolók közös helyreállításához

Az edzés utáni helyreállítási rutin nagy hatással van a fitnesz-nyereségére és a sportteljesítményre, és lehetővé teszi a sokkal hatékonyabb edzést.

Sajnos a legtöbb embernek nincs utólagos helyreállítási terve. Íme néhány tipp, amellyel elérheti pályafutás utáni terveit. Miért fontos a helyreállítás?

csípőfájdalom orvos válaszol a nagy lábujj ízületének duzzanata

A testmozgás helyreállítása elengedhetetlen az izom- és szövetjavításhoz és az erősítéshez. Ez még súlyosabb a súlyos edzés után.

Rehab a gyorsabb boka hegesztés helyreállításához

Az izmok 24 és 48 óra közötti időre van szükségük a javításhoz és újjáépítéshez, és túl hamar újból megmunkálva egyszerűen csak a szövetek lebontásához vezetnek, nem pedig az építéshez. A súlygyakorló rutinok esetében soha nem dolgoznak ugyanazon izmok csoportjai két nappal egymás után.

hátfájás a térdízület kezelésében metatarsalis arthrosis kezelés részletes leírása

A gyógyulásnak annyi módja van, mint a sportolók. A következőkben néhány a leggyakrabban ajánlott a szakértők. A víz minden anyagcsere-funkciót támogat, és a tápanyag-transzfer a testben, és bő vízzel javul minden testi funkció.

A megfelelő folyadékcsere még fontosabb az olyan állóképességű sportolók számára, akik nagy mennyiségű vizet veszítenek a verejtékezés során.

A magyar revizionizmus, irredentizmus - Trianon hagyatéka

Ez még fontosabb, ha napi próbálkozást végzünk, vagy próbálunk izomot építeni. Ideális esetben meg kell próbálnia az edzés végétől számított 60 percen belül enni, sportolók közös helyreállításához győződjön meg arról, hogy tartalmaz néhány kiváló minőségű fehérjét és összetett szénhidrátot.

A testednek van egy csodálatos képessége arra, hogy gondoskodjon önmagáról, ha megengedi egy kis időt. A kemény edzés után pihenés és várakozás lehetővé teszi a javítási és helyreállítási sportolók közös helyreállításához természetes ütemben.

A sportrehabilitáció jelentősége Amennyiben a sportsérüléseket nem vagy helytelenül kezelik, krónikussá válhatnak és maradandó negatív elváltozásokat eredményezhetnek, teljesítménycsökkenéshez vezethet. Másik komoly kockázat ilyen esetekben az újrasérülés, ami nem csak teljesítménycsökkenést eredményez, hanem meg is gátolja a sportolást. Az újrasérülést általában a nem megfelelő rehabilitáció vagy annak hiánya eredményezi, és csökkenti az esélyét a teljes felépülésnek. A rehabilitáció már a sérülés bekövetkeztének pillanatától megkezdődik.

Nem ez az egyetlen dolog, amit meg kell tenni vagy meg kell tennie a fellendülés elősegítése érdekében, de néha nem tesz semmit a legegyszerűbb dolog. Ez egy egyszerű és gyors módja annak, hogy segítsenek az izmok helyreállításában. Elméletileg ez segít az izmok gyorsabb megjavításában és feltöltésében. Kipróbálhatja az önmasszázs és a habszivacsos edzést a könnyű izmok enyhítésére, és elkerülheti a nehéz sportmasszázs árát.

A módszer mögött álló elmélet az, hogy az erek többszöri szűkítésével és dilatációjával segítik a hulladékok eltávolítását vagy kiöblítését a szövetekben. Korlátozott kutatások során a kontrasztterápia néhány előnyét a késleltetett izomfájdalom DOMS csökkentésére találták.

Sport-specifikus tevékenységek Fotó © Mikkel William Nielsen A boka sérülésének helyreállításának végső lépése olyan speciális tevékenységek végrehajtása, amelyek utánozzák a választott sport mozgását. Ez magában foglalhatja a forgácsolást, az elfordítást vagy az ugrást célzó gyakorlatokat.

Hogyan használjuk a kontrasztterápiát : Az edzés utáni tusoló használata közben alternatív 2 perc forró vizet és 30 másodperces hideg vizet kell választani. Ismételje meg négyszer egy percnyi mérsékelt hőmérsékletet minden forró hideg permeten. Ha egy meleg és hideg káddal rendelkező spa-t kapsz, akkor ugyanabban az időben mindvégig megdobhatsz. Az optimális alvás elengedhetetlen mindazoknak, akik rendszeresen gyakorolnak.

Sportolók közös helyreállításához

Alvás közben a szervezet termel növekedési hormont GHamely nagyrészt felelős a szövetek növekedéséért és javításáért. Az eltöltött idő a mentális próbák gyakorlása vagy a figyelemfelkeltő meditációs program után segíthet nyugodt, tiszta magatartás kialakításában és a szorongás és reaktivitás csökkentésében. Megismerkedhet sportolók közös helyreállításához, hogyan működik az elméd, hogyan gondolkodnak a sportolók közös helyreállításához, és hogyan nem kell hozzájuk ragaszkodni, ez egy csodálatos módja annak, hogy egy sportoló mind mentálisan, mind fizikailag helyreálljon.

fájdalom a csukló és a könyökízületben kék agyag az artrózis kezelésében

Emellett a pozitív önbeszélgetés gyakorlása segíthet a fejlõdõ párbeszéd megváltoztatásában. Fontolja meg a mentális gyakorlat mindkét típusát a gyógyulási napok alatt. A túlzott edzés, a nehéz edzés minden munkamenetben vagy a pihenőnapok hiánya korlátozza a fizikai erőnlétet a gyakorlástól és aláássa a helyreállítási erőfeszítéseket. Hallgassa meg testét a gyorsabb helyreállítás érdekében A legfontosabb dolog, amit tehetünk a helyreállítás gyors, hogy hallgatni a testét.

10 tipp a sebesülés helyreállítása gyakorlása után

Ha fáradtnak, fájdalmasnak vagy alacsonyabb teljesítménynek érezheti magát, akkor több helyreállítási időre van szüksége, vagy egy szünetet kell tartania a képzéstől. Ha egy kemény edzés után egy nap erősen érzed magad, akkor nem kell kényszeríteni magát, hogy lassan menjen. Ha figyelsz, a legtöbb esetben a tested tájékoztatni fogja Önt arról, hogy mire van szüksége, amikor szüksége van rá.

carpal tunnel szindróma kezelése terápiás gyakorlatok a kézízületek fájdalmára

Sokan közülünk problémája az, hogy nem hallgatjuk meg ezeket a figyelmeztetéseket, vagy saját elbeszélgetésünkkel elbocsátjuk őket "Nem fáradt vagyok, tegnap nem jártam a legjobban" vagy "Senki másnak nincs szüksége két pihenőnap az edzés után, ők azt hiszik, hogy egy csalóka vagyok, ha ma lassan megyek. Related Content.

Hasonlóhozzászólások